Emoe's, Waterham & Darwin

6 oktober 2018 - Parap, Australië

Een paar dagen verder en weer even een momentje om wat te schrijven. We zitten nu bij Laneway, een toffe koffiebar in Parap Village, Darwin. Gisteren zijn we via Alice Springs naar Darwin gevlogen. Enorm genoten van de uitzichten vanuit het vliegtuig toen we over Alice Springs vlogen. Inderdaad, dat rode gebied wat we allemaal nog wel kennen van The Flying Doctors. We hadden besloten niet uit te stappen in AS, maar toen we daar waren, had ik er toch wel een beetje spijt van. Toch nog een punt op de Bucketlist.

Anyway, toen we uit het vliegtuig stapten in Darwin, kregen we een flinke schok te verwerken; de zon was al even onder, maar wat was het warm! In Adelaide was het tot nog toe niet heel warm geweest en we hadden dus elke avond nog de houtkachel aan. Het verschil kon dus niet groter zijn.

Trouwens, voor we gisteren vertrokken naar Darwin, zijn we nog even bij het kantoor geweest van SI-instruments, waar Marc Waterham ons verraste met een bezoek. Gezellig om hem weer te ontmoeten!

Afgelopen donderdag zijn we gaan wandelen in het natuurgebied Para Wirra. Daar hebben we een wandeling gemaakt van 10 km, met diverse vegetatie en dieren. Zo genoten van de wilde Emoe's en de Stumpy Tail Lizards die ons pad kruisten. En dan alle bloemen en planten, zo mooi!

Of te wel: Enjoying our asses off, Mate!

1. Faviona:
    6 oktober 2018
    Wat ziet het er prachtig uit !
    Enjoy
  2. Bianca Nooteboom: